خانه مقاومت اسلامی استان خراسان جنوبی

خانه مقاومت اسلامی استان خراسان جنوبی

برگزاری نمایشگاه بین المللی کاریکاتور هولوکاست در محل مسجد امام حسین


آثار منتخب نمایشگاه بین المللی کاریکاتور هولوکاست توسط خانه مقاومت اسلامی خراسان جنوبی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل مسجد امام حسین و همچنین مقابل حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در چهار راه توحید برپا گردیده است. این نمایشگاه از 11 لغایت 17 تیرماه آماده ی بازدید علاقه مندان حوزه هنر انقلاب اسلامی می باشد.
در این نمایشگاه آثاری از مازیار بیژنی، شهرام رضایی، منصور مقدم، سامان احمدی، محمود نظری، جابر اسدی از ایران و همچنین جیتت کاستانا از اندونزی، رائد خلیل از سوریه، راشاد السامی از یمن، هیکابی دمیرچی از ترکیه، ماروچین از اندونزی، جوایکو از کلمبیا، توران آکسوی از ترکیه، توماس لوسفلد از فرانسه، عمر زوالوس از پرو و جمع دیگری از هنرمندان جهان دیده می‌شود.
این نمایشگاه انتقاد مدیرکل یونسکو را در پی داشته و وی آن را به مسخره گرفتن یک واقعه تاریخی و موجبات تشدید تمایلات نژادپرستانه دانسته است.
شایان ذکر است که در بیانیه «ایرینا بوکووا» مدیرکل یونسکو آمده که برگزاری این نمایشگاه «با روحیه مدارای فرهنگ غنی پارسی و ارزش‌هایی که جمهوری اسلامی را به نامیدن سال 2010 به سال گفت‌وگوی تمدن‌ها کشاند» در تعارض است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی