خانه مقاومت اسلامی استان خراسان جنوبی

خانه مقاومت اسلامی استان خراسان جنوبی

روز جهانی قدس که به ابتکار امام خمینی (ره) برای نابودی اسرائیل غاصب بنیان نهاده شده است، روزی است که همه آزادگان جهانی که برای شرافت انسانی و بزرگداشت دین می‌جنگند و یکصدا علیه مظالم صهیونیست‌ها به خیابان‌ها خواهند ریخت تا فریاد خود را بلندتر از همیشه به ملتهای جهان برسانند. روز قدس به عنوان یادگاری ارزشمند از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.


خانه مقاومت اسلامی استان خراسان جنوبی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات  با توجه به فرا رسیدن روز قدس اقدام به برگزاری برنامه های ذیل برگزار میکند:

چاپ و انتشار اولین نمایشگاه کاریکاتورهای نمایشگاه بین المللی هلوکاست:

در این نمایشگاه آثاری از مازیار بیژنی، شهرام رضایی، منصور مقدم، سامان احمدی، محمود نظری، جابر اسدی از ایران و همچنین جیتت کاستانا از اندونزی، رائد خلیل از سوریه، راشاد السامی از یمن، هیکابی دمیرچی از ترکیه، ماروچین از اندونزی، جوایکو از کلمبیا، توران آکسوی از ترکیه، توماس لوسفلد از فرانسه، عمر زوالوس از پرو و جمع دیگری از هنرمندان جهان دیده می‌شود

 

این نمایشگاه انتقاد مدیرکل یونسکو را در پی داشته و وی آن را به مسخره گرفتن یک واقعه تاریخی و موجبات تشدید تمایلات نژادپرستانه دانسته است.

 

در بیانیه «ایرینا بوکووا» مدیرکل یونسکو آمده که برگزاری این نمایشگاه «با روحیه مدارای فرهنگ غنی پارسی و ارزش‌هایی که جمهوری اسلامی را به نامیدن سال 2010 به سال گفت‌وگوی تمدن‌ها کشاند» در تعارض است.

این نمایشگاه به دو شیوه ی نمایشگاه ثابت و متحرک اجرا می گردد

در شکل متحرک آن یگانی متشکل از 40 دانش آموز دختر و پسر اقدام به حمل این کاریکاتور ها در میان جمعیت کرده و آن ها را در میان راهپیمایان به نمایش می گذارند. شایان ذکر است این نمایشگاه برای اولین بار به صورت متحرک در سراسر کشور برگزار می گردد.

نشست تخصصی بررسی مسائل فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی با حضور نخبگان سیاسی فرهنگی رسانه ای استان در روز دوشنبه 14 تیرماه با حضور آقای خالد قدومی رئیس دفتر حماس در جمهوری اسلامی برگزار می گردد که در این نشست به بحث و بررسی پیرامون معضلات و مشکلات جهان اسلام در مواجهه با مسئله ی فلسطین خواهد پرداخت.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی